Trivseldag !

Oj hejsan ! Det var ett tag sedan jag bloggade, men jag har inte riktigt haft suget för det jag ni förstår? :)
Julen börjar ju iaf närma dig. Ca 2 veckor kvar eller något har jag för mig. Och innan jul så ska vi ha våran jul-show. "Shit vad kul det ska bli" som Ida brukar säga. Jag längtar.

Men idag iaf så hade vi en trivseldag med fotbolls laget. Mycket trevligt. Först bowla vi och sen åkte vi hem till Kil och åt pizza på Sultan. Jag, Clara och Therese satt vi samma bord och vi skrattade, pratade och hade mycket kul. Sen efter det så har jag inte gjort så mycket och kommer inte göra så mycket mer idag. Jag funderar på att se på Sex and the city som är på tv4 ikväll klockan halv tio. Eller halv nio? Jag får kolla upp detta sen.

Ni får ha en bra kväll och jag ska försöka blogga så ofta jag kan, puss!






-/två bilder från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0