Taggar läsdagar ! :)

Hejsan. Nu sitter jag här och övar på lucia sånger somjag ska kunna till på fredag. Jag och Maja ska som vanligt ha vårat årliga Lucia-tåg på julfesten på fredag. Våra föräldrar och systar tycker det är great när vi står där varje år, eller inte... ;) Men iaf. Imorgon börjar läsveckan eller läsdagarna lite smått mjukt. Fast jag gillar inte att läsa så jag skulle hellre vilja ha vanliga lektioner, men jag taggar och ska försöka läsa ut en bok som heter "Kallt som i graven". Jag rekomenderar den inte ! DEn är krånglig och inte bra. Okej, avrapporteringarna är bra, men det är ju inte mycket som är det. Nej, nu har jag inte tid att blogga mer, jag måste ÖVA ÖVA ÖVA ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0