Ny header, hosta och rösten försvinner.

Ja, ni kanske har märkt min nya header? Jag fick nämligen så tråkigt så jag tog en bild och gjorde en header av. Inget märkvärdigt..
Förut så var jag i stan med mamma och handla in de sista julklapparna. Jag skulle också leta efter en klänning till jul, men jag kände mig inge vidare bra så vi åkte hem till mormor och morfar och lämna några saker och sen åkte vi typ hem. Men jag fick med mig en jätte mysig tröja hem från H&M, värt köp!


Ända sedan jag kom hem har jag suttit framför datorn, dvs inte bra. Men snart kommer mamma hem från affären och hon och pappa åker till frykerud för att se när Elin spelar fiol. Sedan sticker Elin och pappa till lysvik och sover där och mamma och jag är ensama hemma. Och medans dom är borta ska jag baka vackra cupcakes, göra en mapp med bilder jag vill framkalla och se på sex and the city 2. Jag har fått en rejäl hosta och min röst försvinner och kommer med mellanrum och det är inte bra för på tisdag är det ju julavslutning och 7;ans musikklass, altså min klass, håller i anslutningen och vi ska göra en julshow och så måste jag ju kunna sjunga. JAja, jag ska försöka vila min röst så mycket som möjligt. Nej, nu ska jag gå och leta fram saker till bakningen..


Kommentarer
Postat av: clara

krya på dig !



+



sex and the city 2 är mycket bättre än ettten ! :P

2010-12-18 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0