Luciashow ;)

Hejsan alla typ glada. :D
Imorgon är det ju lucia. Och jag ska få Tina och clara att gå med glitter ihåret hela dagen, hoppas de går med på det.

Idag har jag iaf pysslat. Tänker inte säga vad det blir eftersom det ska bli en julklapp till mina kära föräldrar som båda läser min blogg. ;) Nu blev ni nyfikna va? Ungerfär vid tre så åkte vi ner till stallet för att se på luciashow. Det var ju inte meningen att jag skulle gå med i luciatåget men Anna frågade om vi, jag fanny och Elin Berg, kunde gå med och vi kunde ju inte säga nej. ;) Efter det så bakde mamma och jag lussekatter eller kattbullar som mamma sa och pepparkakor. Pappa är ju lite smått konstnärlig och gjorde Thomas Dileva *stavning(?)*. Gud vad jag skratta !

Jag såg också på Spirit - hästen från vildmarken förut. Åh, jag tycker verkligen om den filmen ! Specielt en låt i den:





Nej, nu ska jag gå och ta en lussekatt, se ya!


Kommentarer
Postat av: Markmargit

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-03-31 @ 19:01:22
URL: http://markmargit.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0