Gott nytt år. :)

Gott nytt år !
Sista dagen på året. Detta år har gått väldigt fort, eller vad tycker ni ? Jag och min familj ska fira nyår med mina kära grannar som vanligt och sen vid tolvslaget ska jag tvinga Tina ut på en promenad. Nu tänkte jag ta och hissa&dissa året som gått.



- fotodagarna med mia.  

- jag tog hål i örat.

- alla filmkvällar, sovaövningar och grejer med Maja.

- klassresan

- alla saker med Tina.

- att jag började omgås mer med Sofia Bönström.

- börja i 7F.

- köpte Canon EOS 1000 d.

- lärde mig spela gitarr.




- att vi var tvungna att avliva tigris, vila i frid. <3

- aina somna in.

- SUPER KALL vinter.

- min dator blev störd så fläkten funkar inte och min cd grej i datan är också pajj.


Nej nu ska jag snart gå och göra iordning mig, puss och ha ett bra 2011 ! :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej vill du vara snäll att rösta på mig: http://bookiie.blogg.se/2010/december/de-5-finalisterna.html



Kram :)

2010-12-31 @ 23:44:42
URL: http://bbuttterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0