.

Oj, förlåt. Jag som skulle bloggat i fredag. Jaja...

Jag kan ju börja med att rabbla upp allt jag fick i julklapp.;

- Justin Bieber skiva, my worlds.
- Hörlurar till datorn.
- En ny stalljacka.
- 2 familje spel.
- Presentkort.
- Tofflor.
- Underställ.
- En "pippi-tröja".
- 4 par örhängen.
- Vampire Diaries, första säsongen.
- En halsduk.
- En prinsessas dagbok 10.
- En filt.
- En locktång.
- Strumper.
- Hårspännen, hårnålar och snoddar.
- 2800 kr.
- Chokladtomte. ^^
- Toffifee. (A)
- Nagelack.
- USB minne, 8GB tror ja.

Ah, jag tror det var allt. :)
Nu ligger jag i mamma och pappas säng och är sjuk, super duper tråkigt. (N) Och jag som hade tänkt göra så mycket under mitt lov, jaja. Förhoppningsvist är jag inte sjuk så länge. Nej nu ska jag kolla lite blogga och fb. Vi höres.



min äääälskade kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0