3 dagar kvar.

Hellu, ;) Nu är det ju bara 3 dagar kvar på 2010, sen drar vi in på 2011, då jag tänkte blir mer aktiv här.... Jag tänkte hissa&dissa 2010 den 31 december, altså på fredag, bara så ni har nått att längta efter. (;

Aja.. Igår köpte pappa en ny TV. En typ 42 LSD LG tv eller nått. Sen är super kul, för det finns spel på den som jag älskar. Och man kan få in internett, så man kan kolla youtube och fb och sånt. Så typ hela dagen idag har jag och syster luggit framför tv:n och kollat dvd och tv. Dock är vi ju båda inte riktigt friska, så det gjorde vi rätt i. Imorgon fyller ju Elin år också, jag har köpt väääääärldens bästa present. Dock kan jag inte säga vad det är förän imorgon kväll, för hon läser ju min blogg ibland. Hursomhelt.
Snart ska jag och syster iaf kolla på simpson the movie, så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0