23 december 2010.

Hejsan. Ja, imorgon är det äntligen julafton. Som jag har längtat idag.
Förut klädde vi granen och gjorde det extra julfin, för imorgon kommer mormor, morfar, mosten, magnus, emma och johan hit och firar jul, som vanligt. ;) Förut idag så var jag inne i stan med mamma och köpte en klänning till imorgon, jag är alltid en sista sekunden person. Jag hitta en jätte fin klänning från gina för 299:-.  Sen köpte jag ett halsband och ett par armban från kappahl. JAg köpte även en vit penna till naglarna, så förut så målade jag naglarna röda och drog vita streck på dem, polkagris naglar. (:
Nu sitter jag, elin och pappa här och spelar bingolotto, en vanlig tradition. Nu ska jag snart stänga av datan och gå och poppa popcorn och ringa tina en snabbis. Jag ska försöka blogga imorgon kväll när alla har gått hem, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0