Musikal sen!

Hejsan svejsan i lingonskogen! ♥
Idag har jag också varit sjuk. Inte så kul. Jag har målat mmodellisar typ hela dagen och kollat på TV. Sen badade jag och blev ren och fin tills jag ska på 8F s Musikal, Bröderna Lejonhjärta. Min syster är nämligen med och spelar. Soldat tror jag. :P
Då får jag ju träffa min älskade Maja också! ♥

Jah har typ nyss gjort iordning mig i håret. Det blev en 'knut' med en rosett och nerfälld lugg. Kläderna orkar jag inte ta kort på men jag kan försöka hitta dem på nätet men det är 'gammla' kläder, eller dom fanns i butiken för ett tag sen så det kabske inte är säkert att jag hittar dem. Jag kanske hittar något! ;)


Puss! ♥




Bild på mig och Maja.! Jag ser ut som en apa! Tihihihi! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: markus

KAN MAN SÄGA HAHAHA

2010-04-25 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0