Långfredagen!

Hejsan alla sötasaker! ♥
idag är det långfredagen. Och igår startade mitt påsklov! Skönt att slippa skolan ett tag.
Idag ska jag vara med Tina , tror jag. Vi ska väll måla påskbrev och sånt. Sen har jag bestämt att vi ska gå och köpa godis, för idag tar mitt godisförbud slut! Men det är bara ett tag under påsk. Sen ska jag ha igen. Typiskt mig att jag bestämde att det skulle sluta vid påsk. Bara för att man får äta godis då ^^.

Är det någon som vet något bra webbcame pogram som man kan ladda hem gratis så man kan ta bilder med webben? För min webb har spunk så man måste ha något konstigt pogram osv. -.- komentera!

Nu kommer en snabb bild på dagen outfit som jag ska bli bättre på att lägga ut! ; )


H o o d t r ö j a - B I K B O K
S v a r t l i n n e - B I K B O K
J e a n s l ä g g i n s - H & M
B e n v ä r m a r e - H & M
S t r u m p o r n a (som ni inte ser) - V e r a M o d a ( P I C E S )

Nu ska jag nog sticka till Tina !


Kram! / Tilda ♥




Kommentarer
Postat av: din far

när får man smaka kakorna

2010-04-02 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0