hej-

Hej!
Jag orkar inte blogga idag så jag tänkte tipsa om några bra låtar istället.
Ta hand om er! / Tilda ♥




Imagine - Avril Lavign

Forever Young - Sara Burnett
(Det bästa från Idol 2006)

Shimmy Shimmy - Janet

Big City Dreams - Never Shout Never(Christofer Drew)

Baby - Justin Bieber

U Smile - Justin Bieber

You'll Be In My Heart - Phill Collins

King For A Day - Green Day

Teenagers - MCR

Ja, jag har lite olika musiksmak som ni ser.
Men vill ni veta en sak? Det är sommarlov om 7 veckor! Och jag går ju it 6:an då. Jag kommer säker gråta.
Men iaf så ska jag och tjejerna sjunga Big City Dreams på skolavslutningen så vi får ett minne!
Jag älskar alla tjejer i min klass. Jag hoppas väkligen vi kommer hålla kontakten. Tina och Clara och Alva vet jag ju för Tina och Clara ska jag gå i samma klass som och Alva och jag är ju bästisar så vi får bara inte tappa kontakten.


Kommentarer
Postat av: bella!

tog dom lite snabbt och hade precis fått den och kan inte alls mycket om den ;)

2010-04-26 @ 20:55:46
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0