Familje kväll :/

Hejsan alla!
Jag kom nyss hem från familjekvällen i kyrkan. Elin, min syster ska komfrimeras på söndag och då var det familje kväll för dom. Man fick tacos och kladdkaka och bulle. Men innan det så skulle vi sjunga 2 psalmer och dom typ prata i 5 min. Det var rätt så tråkigt. Men innan familjekvällen var jag med Clara, Ronja och Tina. Först åkte jag till Clara, för vi skulle åka och köpa mjukglass, och då hade jag mött Tina och Ronja på vägen så jag fråga dem om de skulle med. Och det ville dem! Så vi gick och köpte glass, mjukglass. Sen så såg vi Ludde, Gurra och Ponta och grejs. Sen åkte vi upp till fotbollsplanen och la oss på kullen och sola och gjorde lite saker. Kul!
Nu sitter jag hör och kollar på Simpsons. Det är väll rätt så bra.
Imorgon är det fotbolls träning. Kul som bara dem och imorgon är det 3 veckor sen jag tog hål i mina öron. ♥


Imorgon börjar mitt godisförbud igen. Därför ska jag äta godis ikväll. Hihihihi...
Nej, nu ska jag göra lite annat. Så vi hörs nån annan dag.

Kram / Tilda ! ♥

 
En bild som jag tog den 27 mars, när det var Earth Hour.
Jag tyckte den var fin. :)

Kommentarer
Postat av: din far

jag tror du tyckte det var roligt i kyrkan

2010-04-13 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0