Dålig uppdate! ;(

Hejsan! ♥
Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men under några dagar på  lovet har jag inte haft tid.
Idag har jag varit med Maja. ♥ Vi har gjort mycket. Vi gjorde Kola i microvågsugn, spelade spel på data, åt godis, spela Mario och mycket mer. Sen efter jag hade varit med henne så var det träningsmatch mot Qubik.*stavning*
Det gick sådär. 1-3 till dom , qubik gjorde ett självmål xd. Och jag var nära på att göra mål. Men hur som helst. Moster och kusinerna var där och titta och efter matchen frågade moster om jag ville följa med och bowla imorgon. Och det ville ju jag såklart. Så imorgon så ska jag bowla och sen på kvällen är det fotbollsträning! ♥

Nu tänkte jag lägga upp dagens outfit. Det är en gammal bild men den är redigerad,, så ni har sett den. Men jag hade dom kläderna idag igen så ;)



H o o d t r ö j a - B i k b o k
S v a r t l i n n e - B i k b o k
J e a n s l ä g g i n s - H & M
B e n v ä r m a r e - H & M


Kram!
Tilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0