Bowling!

Hejsan! ♥
Idag var jag som sagt och bowkade med syrran, kusinerna och moster! ♥
Gissa vem som vann?! Jag! ;)
Sen så åkte vi hem till moster och åt korv med bröd. Gott! Sen så spelade jag och Emma lite Mario och sen kom mamma.Efter ett tag åkte vi hem. När vi hade sätt på oss jackorna så ringde Maja på min mobil. Vi pratade om att sova över idag igen, för vi gjorde ju det sön. - månd. och ikväll ska vi sova över igen! Kul! ^^
Jag ska väll snart packa och sånt. Sen är det ju fotbolls träning och efer den så åker jag till Maja. ♥
Nu ska jag lägga upp dagens outfit.



V i t t l i n n e - B i k b o k
G r å s k o r t a - G i n a .
J e a n s l ä g g i n s - H & M

Vi måste ju avsluts inlägget med en bild på Maja från när hon lekte modell och jag fota xd ♥

Är hon inte söT? ^^


Kram / Tilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0