hejsan <3 17-10-09



bilden är från öland :D

idag är det typ 17 dagar kvar tills jag fyller år. ;)
toppen !

idag har jag vart med clara <3
vi cykla till coop och öpte en varsin bulle och sen till ica och köpte en lite bugget var. ;D
sen åkte vi till kullen och fika.
sen åkte vi några meter ( det vill säga hem til claara ) och gick in.
jag satte mig i hennes rum och spela på hennes gitarr och vi sjöng. (: <3
sen spela vi lite Wii! (:::::
jag var ju bara BÄÄST! noot, men jagf var rätt bra :M
idag i skolan tova vi på syslöjden (;
kuligt...
sen efter clara och jag hede *lekt* klart gjordde jag läxan och sen bada jag.
nu sitter jag här och bloggar och tittar på SVERIGES FULASTE HEM! :D
imorgon är det gympa på stenåsen ;S
och på onsdag ska jag *troligrtvis* med och titta när JULIA rider <3
jo förästen nu kommer min önskelista ;)

Nintendo DS

New SuperMario brose

Nintendodogs  ’ 1. Chihuahua 2. Labrador 3. Dalmatin&Dachshund ’

Pengar

Kläder

Presentkort

Rapparkalja

Rubix kub

Skiva

Film

Mobil, Minneskort

Vattenkamera

Systemkamera

Pärlor&Pärlplattor

Kamera minneskort

Mitt djusjukhus i Australien

Ridsaker

Med andra ord, (spel)

Ny webbcamera

visst var den bra? :D
komentera lite oxå.

puss&kram

// M-J (L'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0