hejsan, 20/10-09



Hejsan!

Idag vare skooola...¨
Det roligaste var RASTERNA! ;D
Tina, jag, Julia, Ronja och Sofie (räkna bort ronja i fektningen) var uppe på kullen.
Andra rasten körde vi fektninge utom ROnja då...
Sen när jag kom hem så va jag med Tina.
Vi gick till coop för vi skulle köpa halloween smink och sen på vägen hem så träffa vi Sören och BO ( träslöjd )
Senare påväg hem så såg vi Johan också.
När vi kom hem så åkte vi ut på en cykletur. ;)
Sen åkte vi hem och pyssla.
När Tina hade gått hem åt jag mat och sen bakade jag och ELin en lite kladdkaka.
Sen blev jagså trött så jag gick och blogga. :DDDD


Gilla ni bilden?
Den är tagen i Söndas.
Komentera :))))))))))))

Imorgon blire att följa med till 4H och titta när Julia riden en häst ;D
Alva ska också med, ;)

Jo, föresten.
Jag är typ genomförkyl och hostig!!! :D
HALLELUJA!! :)
not

Men nu kanske kladdkakan har svalnat.
Ska gå och kolla. (: <3




puss&kram
/M-J (L'

Kommentarer
Postat av: din far

det var inte lite saker du önska dig.du kommer ju ha kostat 2 miljoner innan du fyller 18

2009-10-21 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0