HEJ 26 oktober 2009

HEJ,

IDag har jag,Tina och ELin spelat in en film som heter ' pjamaspartyt som aldrig tog slut ' .
Jag var mördaren och Tina heter Agda och Elin AManda :D
Titta på den på youtube vettja. ;)
Det är typ den enda vi har gjort idag så jag har intre så mycket att skriva. Men imorgon kanske Tina och jag ska in till stan. Blir väll att köpa något.
Något läskit just nuj är att jag blev sugen på agtt städa :S
Uch, lääskit. ::::::::::::::::SS


http://www.youtube.com/watch?v=ocs45cszstY&feature=channel

läken där uppe är till vår film :D <3
titta, titta, titta :):):):):)

okej,
Snart fyller jag år, bara 9 dagar kvar!

men nu ska jag inte blogga mer. (L)

smsa mkt nu!!!


puss&krm
// M-J (L'

Kommentarer
Postat av: din far

vart är batterierna

2009-11-03 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0