Tjooolaheeeeeej...




Hejhej,

Min dag.

Vakna,
frukost,
Rida Barbacka på ELSA<3
Kom hem,
duscha,
höra att TARZAN <3 skulle säljas :'(
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Åka in på MAJAS och Karins kalas på Leklandet (aa')

Jag åkte rutchel banaor *stabnibg*
och klättra  o mkt mer! <3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen åka på MORFARS <3 kalas och träffa kussarna<3.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rätt som van i Melodifestivalen?
Jag tyckte bidraget var okej! ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag och Maja kanske ska någon dag/vecka till Örebro på LEK och BUSLANDET,
eller bara till karlstad igen :D


nu ska jag snart gå o skova...



PÖÖSSSSSHEJ<3 ¨


Lööv you maja<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0