Tjaaasnögg! <3

  solen är en drog...

Tjoooho,,

Idag var jag med Alva 'älskling' jansson! <33
men förs skooola rå!

Vi gjorde det vi typ alltid gör när vi är på fredagarna.

1. Kommer hem och äter något.
2. Diskar
3. Alva brukar sätta sig på datan eller titta på tv och jag brukar NÖrda DS! <3
4. Vi brukar gå upp och leka skola eller något.
5. Brukar gå och köpa godis.
6. Brukkar ringa ronja och fråga fall hon vill gå promenix.
7. Jag måste hem,
byyyy.

Aja,
detta var vår daa'.

Vi gick i skola först men nu tar vi bara när alva och jär LEKER :D <3.

Vi kom hem till Alva och försökte få tyst på Meja! <3

Vi äter två mackor var och lite yogurt på fat! :D<3
Hon tittar på 'Vänner' och jag NÖRdar DS.! <3

Vi går upp och leker skola.
KOM I HÅG,
SOLEN ÄR EN DROG! <3

fråga ALVa vettja!
aja,
vi löekte ju skola och då så lekte alva en i klassen... (säger ej vem)... jag titta in i nån solsråle i några  minuter.
och sen var jag värsta drogAD!
sen så sa alva en sak efter vi hade garvat klart,
jag hade börjat dansa och hon sa såhär:
- är du en kines nu eller?
och jag börjar dansa VÄRSTA kuligt! :D<3
sillsit tar hon alla sina krafter (vi garvar ihjälos nästan!) att sätta ¨på en strumpa. :D

Sen ringde vi ronjjjiiiia, och fråga om hon ville följa med på en promenix,
det ville hon och vi skulle mötas vid WILLYS!

Vi går först till Pekås och köper klubbor och en stor varsin chokladbit. Mhhhm,

sen gåt vi ju te willys och ringer hem till ronja.

så här blev det när jag ringdde.

dåådååå

- hej det är Anneli,
-hejdet är matilda,, är ronja där?
 nej hon gick till pekås för att möta er.
-okej?
-vi löser nog detta alva och jag, hejdå.

vi börja gå mot Pekås igen och så ringer mobilen.

-hejdet ä tilda,

- hej det ä ronja,
jag vavr aldrig vid pekås mamma råka säga fel.....
OSSÅVIDARE:.

vi går hem till ronja och så.

sen går vi.
ronja går in på willys och handlar,

sen ska hon gå tilöbaka med vareorna så alva och jag ställer oss och dansar på en snökulle till myusik ända till ronjiiiis kommer, (typ).

Sen går vi asssssssss länge och sen säger alva och jag lite sakere.
.

Tillslut kommer alva och jag på att vi kan gå och åka hiss! <3

så möter vi sandra och tina! :D

sandra hade klippt sig!


FAAAIn vad SNYYYYYGTTTTTT! <3

sen åk i hiss och sen hem! :(

Kanske sova med bejb (alva) nästy helg!


nu ser jag på let's dance!


pöööössssshej! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0