Hejsan svejsan!<33



Va med SÖTAsTe bortGorDastE ALVAjansson idag! <33333333

Vi typ,
gick och skulle gå in på biblan,
när vi kommit in i typ första saken kommer det en dam:
- Ska ni in till biblan, eller ska ni va med på pokemon?

Alva:
-Biblan.

Dam:
- okej.

Vio gick ut och skratta! (:

sEn gick vi och köpte godis, mummmmms.
Vi såg typ ett emo, vi blev chokade och börja skratta.

Sen gick vi till tandläkaren(inte in altså)
och satte oss typ utan för och åt godis i typ kanske en 40 min,
OJ, påsen är tom ):

Vi satt också och vinka till de som spela pokemon och vi såg att....

PONTUS och GURRA var där, kanske julius!

Pip, vi satt liksom och vinka till de.

Sen hörde vi en AMBULANS, vi sprang för att titta,
då kom några SePE barn och fråga:
-Hörde ni AMBULANSEN?

Alva:
- Nej?? (skojja)

Jag tänkte: Vfr undra dom! 

Aja, 
sen efer ett tag, lekte vi i en hiss! 

thihihi, 


när vi sen kom in, 
spela jag mario! 

Jag äger (Y)! <33


Tack för dagen BejB!

Kanske stan i morgon med dig! <333 

pusstja" <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0