halloooo




Alla som vill veta vad tilda har gjort idag räcker upp en hand....

oj, jag ser att alla vill veta, så aja.
tar det nu och här.


jo det är så här att tilda har vaknat och gjort sånt man gör på morgonen.
sen så har hon hoppat lite.
sen åkt till stallet på ponnyagillety, hur det nu stavas.
sen har hon ringt maja och dom har haft kul.
tagit ganska mniånga bilder på studsien,
några från igår.
och dom vet inte tilda riktigt ifall hon lägger ut.
men aja.
sms:A, för jag har GRATISSSSSSS!!!!! <3



pusspåer,
liseberrrg,
vill dit med er!!!!!!! <3

imorgon har jag inget att göra...
vill dyu leka? :)<3

p.s, nu chattart jag med ?...

dadadamdamdamdaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

IDA <3


pusspåer <'3


Kommentarer
Postat av: din far

ha en bra sommar

2009-06-20 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0