Tjoo,

Tjoo,
Idag har jag,
vaknat,
varit i skolan,
ute med tina,
maat,
tinis,
dator,
tina,
något mer och sen sova!
Tror jag!

Idag i skolan hade vi slöjd. Jag håller på att göra ett pennfack, men jag fick typ hjälpa min alvis hela tin!

Musiken: Sjöng typ I feel good, vill va' som du, ´var nöjd med.. och varm korv boggie'.
Sen berätta sören om "pophistorien" och om ELVIS! Vi fick se lite ur en musik film han gjorde.
Jäspalr vad mkt ELVIS vägde! 

Tina: Ute och gjorde lite skaer, sen åkte vi pulka! <33 fast stuka typ v-tummen!

Lördag-Söndag, Julia&Tina, TITANIC! <33


Tinissss: Sjunga, klotter o bdb.


Nu ska jag dra från min lilla bärbara dator nu!


Puss, Puss  bbys! <333 :)


Kommentarer
Postat av: Pia Johansson

HEj Gumman . Vilken härlig Blogg.

2009-01-20 @ 07:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0