Tjenaa

IDag har jag vait i skolan, det var JOBBIGT!

Sen var jag med ALVA!!! <3 och vi gick till STATIOL eller hur det stavas och köpte saker, för de stänger idag! :(
Jag köpte 5 kexchokladar för 20, tuggemi och en MARS! <33 Alva köpte en KIt Katt och ett tuggemi paket!

Sen gick vi vidare och vi klättra i en snöhög vi coop, och sen gick vi in på coop, och sedan på OK!

Vi köpte en sak där ochg sen så gick vi vidare!
Vi såg en snöhög och klättra upp på den och jag sa en rolig sak så vi börja GAAAAAAAAAAAAAP skratta! :) GAAHAHA.

Vi gick vidare efter ett tag, men då så "mulade" jagf ALVA och vi hade snöbolls krig! Eller jag vet inte deräkt vad vi ska kallat för det var lite konstigt men ändå! <3

Sen gick vi hem till mig och lekte skola, jag var värsta  fjortisen på leken! :0,
sen åt jag mat,
och sen tog vi två massor av konstiga bilden och gjorde några roliga klipp! <33

Nu har jag just typ bakat och ska snart nana. Men ,

Puss&Kram allihopa! <33

Kommentarer
Postat av: Pia Johansson

Hej Gumman !



Ja och så var det inte lördag igår??? Sen så måste du kolla på hur du stavar.. vait ??? Varit heter det. Puss Mamma

2009-01-22 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0