14-12-09

Hejsveju.
Nu ska jag börja blogga igen ;) Asså typ så ofta jag kan ! (;
Nu sitter man här och har jätte ont i ryggen :( Har sträcktmig och kanske inte kan komma på fotbollen i kväll .
Nu har ju äntligen vinternkommit dåe! Och det är ju bara 10 dagar kvar till gulafton! Nerå men det är 10 dagar kvar till JULAFTON! :D 
Här kommer lite saker som vi hissar och dissar med vintern ;)





- lek i snön.
- julen.
- nyår.
- den varma chokladen efter man har varit ute.



- de blöta kläderna.
- när man håller på att frysa till is.
- att gå överallt.
- snö inanför kläderna.




Nu har jag hissat och dissat. ;)
Nu ska jag stänga av datan och hämta tigris och titta på tv.
Ni får komentera lite nu oxå dåva, (;<3



puss&kraam

/ M-J (L'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0