Götet i morgon! <3




Otur men tur,


Vakna hos tina älskling<3
SEn va tina och jag.
Vi typ gjorde massor men sen lekte vi Mat Tina o Mat Tilda!
Ibland körde vi kockan!
Jag satt på en gunga i trädgården när det var tinas tur och...
POFFFFF!
snöret gick av! (som vanligt)
Gick in och böt byxor, och i min byxficka låg min mobli!
gissa vad som hände?!
jo, mamma tvätta mobilen! )':
den funkar inte! :''''''(
sen så lekte vi mat-saken igen.
sen klockan! (:
Jag var på den 7:e tricket när...
POFF!
jag ramlar, med den nya kläderna!
sen lite annat.
sen gick tina hem och böt läggins,
jag tricksa och...
POIFF!
en boll på näsan! :D
sen kom tina,
sen saker!
sen så spela älskling och jag bedminton!
vi använde min boll, tinas när gick i sönder!
vi låtsas bråkade och allt! ;D
sen sa jag såhär:
- så grasiöst det kan va!
jag var en ballerina och hoppa och allt när jag ''sköt'' bollen! <3
sen lekte vi att tina hade ölmage och drak öl och sånt (när vi spela)
och jag var spinkis!
och vi var gifta! <33
sen måste jag gå hem! :'(
vi kramaden typ 6 ggr*! <3
kommer sakna dig älskling när jag är i götet! <3
och er andra också!
ölmage'hjärta'spinkis! <3

GÖTEBORG I MORGON! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0