I'm in love by the thought of you

Hejsan. Är det bra med er? Men mig är det bra.
 
Idag har jag varit in till stan och träffat mina kusiner. Vi har spelat spel och jag och Johan har även kört hockeymatch med innebandy klubbor och en skummgummi puck. Var faktiskt riktigt kul.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag laddar ner de fyra sista avsnitten av Desperate Housewives säsong 5. Jag lånar vanligtvist boxarna av Maja men sista skivan funkar inte och jag dör av nyfikenhet! Så jag tog hjälp av min kompis Tinas pojkvän och ladda ner Bittorrent, som jag tror det heter. Det är riktigt drygt och jag får nog inte hem avsnitten på några dar, men det är bättre än inget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0