TjeniXen!

Nu har jag inte skrivit i bloggen på ett tag för jag har varit RIKTIGT sjuk!

Hade influensa och sov typ 18 timmar sen jag kom hem i TORSDAGS till på fredag, när jag vaknade!

Jag ska snart gå till skolan, så jag hinner inte blogga så mycket nu, men igår var jag i stan med mina beJbs!

Ronja&Alva!

Först stan och sen bio! <3



Nyy favo låt XD 

Mössens ArbetSsång i ASKUGEN! <33

Tjej dag idag med Ronjiis och Alviisss,

ansikskmask och promenad + annat!<33

Det gör vi om igen någon gång! :D


örKer inte blögge mer nu, tjenixenn!



<3

Kommentarer
Postat av: Pia Johansson

Sjuk är aldrig kul att vara , men du hade ju kul med din tjejkompisar sen när du frisknat till. Puss puss Mamma

2009-02-03 @ 08:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0