-.-

Så, då var min lördag lika intressant och rolig som en stor möglig hög.
Skulle egentligen åkt in till stan och köpa jeans med mamma men hon är sjuk. Feber och en riktig förkylning. Då frågade jag Tina om hon möjligtvis ville hänga med mig, man vill ju liksom inte gå runt själv, men neeeej. Då tänkte jag "Ja, Clara säger säkert ja" men så kommer jag på att hon har konfa idag. Sen tänker jag "Maja då, vill hon kanske?" men då kollar jag på hennes instagram och hon ska till hovfjället.
Jag skulle ju kunna åka in med min syster, men hon är i slalombacken, vilken jag också skulle vilja vara i men jag får inte följa med så, neeeeeeej. Riktigt surt. Jag är i behov av ett par nya blåa jeans eftersom jag faktiskt inte har några.
Dagen blir ju inte bättre av att jag har en "bad hair day" och en "bad kläd day". Suger. Jag vill egentligen inte vara negativ i bloggen, men min dag suger hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0